Obrázek   
Přihlášení
Uživatelské jméno:

Heslo:

Pamatovat si mne



Zapomenuté heslo

Nová registrace
Kam dále?
Hledání
Vzhled

(3 vzhledů)
Kdo je Online
10 uživatel(ů) je online (4 uživatel(ů) si prohlíží Obrázková galerie)

Uživatelé: 0
Hosté: 10

více...
Noví uživatelé
Kdo za co může
Administrátorka
Žirafka
Žirafka
Žirafička
Žirafička
Redaktoři
bernard
bernard
IvanH
IvanH
 
Emeritní
KatyH
KatyH

Obrázková galerie BreadCrumb Technika BreadCrumb Sestřičky
< < Předchozí 6 z 29 Následující > >
Sestřičky

Sestřičky

Sestřičky na cestě
Jeden rychlík a dvě lokomotivy Je to rychlík z Prahy do Chebu. Dnes již nejezdící. Vyfoceno na trati z Prahy hlavního do Prahy Holešovic.
Informace o fotografii
Vložil/a : Žirafka, všechny fotografie uživatele Žirafka Zobrazit : 622 Zobrazení
Rozlišení : 1038 x 782 pixelů
Velikost souboru : 175 Kb
Vložena : 31.5.2008. 11:48
Komentář je vlastnictvím svého autora. Vyjadřuje jeho názory, ne názory redakce nebo provozovatele webu či serveru.
Napsal/a Vlákno
mroks
Publikováno dne: 18.12.2015. 11:20  
Nemluva
Datum registrace: 30.10.2015
Bydliště:
Počet komentářů: 13
 Odp: Sestřičky
Pri pohľade na dve lokomotívy mi napadla otázka, akým spôsobom sú riadené aby sa jedna neulievala a ani sa nepretláčali?
Ako pracuje taká "paralélna spolupráca" lokomotív ?
A ešte, keď je jedna na zaciatku, a druhá na konci vlaku ?
Každá má vlastného strojvodcu ?
host
Publikováno dne: 18.12.2015. 13:16  
 Odp: Sestřičky
Na paralelní chod asi nebude dost kolejnic? to snad měli jen za Hitlera pro nějaký supr dělo s donosností 150 km.
Žirafka
Publikováno dne: 18.12.2015. 15:47  
Administrátorka
Datum registrace: 04.05.2008
Bydliště: Ústecký kraj
Počet komentářů: 1057
 Odp: Sestřičky
Některé musí jezdit tak, že jsou obě obsazené a řídí je lidé. A některé, dneska skoro většina, umí jezdit s dálkovým řízením, kdy je obsazená jen ta v čele a zbytek poslouchá. Přenos je po kabelu a jsou spojené jejich řídící části.

Modernější a moderní lokomotivy si předávají pokyny a požadavky a každá si pak řídí svůj výkon sama. Ty staré si předávaly pokyny pro hlavní kontrolér a také to šlo. Skluz soukolí si vždy hlídá každá mašina sama, stejně jako jiné mimo provozní stavy.

Pokud vím, tak pakliže je jedna lokomotiva v čele a druhá na postrku, tak musí být obě obsazené. V Americe jsou prý řízené pomocí rádia, ale to vím jen z doslechu.
host
Publikováno dne: 18.12.2015. 15:57  
 Odp: Sestřičky
Vídal jsem nákladní vlaky s dvěma laminátkama, mašinführer v tý zadní spokojeně oddechoval ti se tam vozili jen tak do počtu.
jednou na vagónu asi tři pozice před postrkem zadřená náprava, už doutnalo pomalu dřevo na podlaze, panáček hlavu složenou a o ničem nevěděl.
Žirafka
Publikováno dne: 19.12.2015. 13:18  
Administrátorka
Datum registrace: 04.05.2008
Bydliště: Ústecký kraj
Počet komentářů: 1057
 Odp: Sestřičky
Tak blba člověk najde v každé profesi.
Odeslat komentář
Pravidla komentářů*
Všechny komentáře se automaticky schválí.
Nadpis*
Jméno*
Email*
Webová stránka*
Zpráva*
Potvrzovací kód*
1 + 8 = ? (slovem)  
Napište výsledek tohoto příkladu
Maximální počet pokusů je omezen na 10.
Obrázek Obrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek
Redakční systém XOOPS 2.5.9
Obsah © 2008-2019 Žirafoviny