Tak já nevím

Datum 21. 05. 2016 v 16:46 | Rubrika: K zamyšlení

     Dlouhé roky ke své spokojenosti používám služeb operátorů Vodafone a O2. U Vodafonu mám mobilní číslo a nebýt toho, že pořád „vylepšují“ systém internetových stránek tak, že se tam už nedá vůbec nic najít, tak bych byla spokojená pořád. U O2 mám pevnou linku, internet na pevné lince, druhý mobil (z dob, kdy u nás nebyl jiný signál) a ještě CDMA modem pro notebook.
    Peripetie začaly tím, že zdražily cenu za CDMA modem. A to tak, že výrazně. Tak jsem jej zrušila, ale protože jsem jej po čase potřebovala, tak jsem jej nechala se skřípěním zubů zase zapojit, ačkoli jsem původně platila 150 Kč za měsíc a po tom vylepšení 199 Kč při vlastně stejných podmínkách, jen o něco vyšším FUP, ale na tento limit vlastně nikdy nenarazím.

     Pak vládla pohoda až do letošního jara, kdy mi oznámili, že tarif O2 ZERO končí a nahradí jej lepším tarifem BASIC, který má lepší cenu za volání. Tak jsem si řekla, že je to nakonec jedno jak se to bude jmenovat a nechala to být. Bohužel se pak ukázalo, že je tu ještě jedna drobnost. A tou je měsíční paušál ve výši 49 Kč za měsíc. Takže jsem došla na prodejnu a tarif zase zrušila, protože toto číslo používám jen velmi málo a ZERO plně vyhovovalo mým potřebám i přes cenu šesti korun za minutu.

     No a teďka přišla ve vyúčtování zpráva o tom, že ruší starý tarif na pevné lince a místo něj bude lepší, krémovější a já nevím jak moc super nový tarif a ještě mi na něj dají slevu! Bohužel je tu opět drobný háček a to je to, že za současnou pevnou linku platím 99 Kč za měsíc, po novu mám platit 199 Kč po slevě. A to se fakt vyplatí!!!

     Začínám mít pocit, že si O2 ze zákazníků dělá dobrý den, nebo spíše… no raději zůstanu u té srandy, přestože mi v hlavě naskakují jiná, ale opravdu úplně jiná, slova. Jestli si takto představují solidní zacházení se zákazníky, tak nevím. V dohledné době dojdu na prodejnu a pevnou linku po mnoha letech zruším. A mám sto chutí zrušit i to CDMA, protože kdo ví, kdy se rozhodnou „vylepšit“ i to a stejně jej používám velmi málo, ačkoli je to spolehlivá a dobře fungující technologie pro můj starý notebook.

     Co chci říci tímto článkem? Vlastně nic, jen jsem se chtěla vypovídat a ulevit si. Chování velkých firem mi poslední dobou skutečně uniká. Já vím, že odchodem jednoho zákazníka se nic nezmění, ale když jich odejde hodně, tak budou dělat co? Zdraží služby ostatním? Nebo všechno zruší a budou dělat něco jiného? Nechápu to, fakt nechápu. Mám však pocit, že asi zruším nejenom tu pevnou linku. Jen mám obavu, aby to jinde nebylo ještě horší.



Článek pochází z webu Žirafoviny.cz
https://www.zirafoviny.cz

URL tohoto článku je:
https://www.zirafoviny.cz/modules/news/article.php?storyid=233