Obrázek   
Přihlášení
Uživatelské jméno:

Heslo:

Pamatovat si mne



Zapomenuté heslo

Nová registrace
Kam dále?
Hledání
Vzhled

(3 vzhledů)
Kdo je Online
16 uživatel(ů) je online (3 uživatel(ů) si prohlíží Veřejné mínění)

Uživatelé: 0
Hosté: 16

více...
Noví uživatelé
Mirek
Mirek
14.04.2024
POKEC
POKEC
21.03.2024
Luigi
Luigi
14.03.2024
zirafak
zirafak
26.02.2024
rorejs
rorejs
27.12.2023
maroš
maroš
07.11.2023
vlada
vlada
17.09.2023
VIKIRYCH
VIKIRYCH
28.12.2022
jiang
jiang
13.12.2022
panezi
panezi
08.09.2022
Kdo za co může
Administrátorka
Žirafka
Žirafka
Žirafička
Žirafička
Redaktoři
bernard
bernard
IvanH
IvanH
 
Emeritní
KatyH
KatyH

Jsou mezi čtenáři Žirafovin nějací Mensáci?
Otázka mě napadla v souvislosti s tím, že jsem se v minulých dnech okolo Mensy trochu motala. Jinak věřím tomu, že průměrná inteligence čtenářstva je o dost vyšší než u normální populace :-)
Končí 31.5.2021. 19:00
Ano 50 % 50 % (2)
Ne 50 % 50 % (2)
Počet hlasů: 4
Počet hlasujících: 4

Komentář je vlastnictvím svého autora. Vyjadřuje jeho názory, ne názory redakce nebo provozovatele webu či serveru.
Napsal/a Vlákno
bernard
Publikováno dne: 25.5.2021. 16:33  
Redaktor
Datum registrace: 07.02.2009
Bydliště:
Počet komentářů: 92
 Vysoké IQ
Tato anketa mi připomenula epizodu "Případ vysokého IQ" ze seriálu Columbo. Poručík vyšetřuje vraždu v místním klubu Mensy (samozřejmě v Los Angeles) a vyptává se, co to je vlastně za klub. Na vysvětlení reaguje poznámkou: "Tak já se tady bavím s nejchytřejšími lidmi na světě a ani jsem si toho nevšiml.". S tou anketou to vypadá podobně. Možná sem chodí nějací Mensáci, jen je těžké si toho všimnout.
Žirafka
Publikováno dne: 25.5.2021. 19:20  
Administrátorka
Datum registrace: 04.05.2008
Bydliště: Ústecký kraj
Počet komentářů: 1251
 Odp: Vysoké IQ
No a právě proto jsem se na to zeptala

Původně jsem se chtěla zeptat, jestli nejsi jedním z nich, ale pak mi přišlo na mysl, že asi ne, protože bys jinak určitě hlasoval a protože jsi tak neučinil, a místo toho napsal svůj komentář, tak asi členem nejsi. Nebo se mýlím?

Jinak poručíka Colomba nemám moc ráda. V každém dílu si hnedka na začátku zasedne na vraha a celý díl ho otravuje tak dlouho, než mu to dokáže. Jak ale na začátku pozná toho pravého, to se neví. Asi pomocí šestého smyslu nebo křišťálové koule

Přemýšlela jsem také nad tím, jak bych se zachovala, kdybych o někom z kolegů či kamarádů zjistila, že patří do této specifické skupiny. A také nad tím, jak by se zachovali ti ostatní. Sama o sobě doufám, že bych své postoje a chování nijak nezměnila, ale na stopro to nevím. O reakci ostatních se mohu jen dohadovat... no je vidět, že mám pendrek co na práci, když se mohu zabývat takovými ptákovinami Už aby se začalo normálně hrát, ono mě to zase přejde
EKKAR
Publikováno dne: 26.5.2021. 11:39  
Dost toho napovídá
Datum registrace: 07.12.2008
Bydliště: v České Třebové
Počet komentářů: 247
 Odp: Vysoké IQ
On taky ne každej, komu bylo naměřeno "íííí-kvááá" vyšší než 130 bodů se rozhodne připojit se k členstvu Mensy - prostě nemají potřebu se tím zabejvat, účastnit se klubovejch akcí nebo se tak dokonce zviditelňovat ...
Žirafka
Publikováno dne: 26.5.2021. 13:02  
Administrátorka
Datum registrace: 04.05.2008
Bydliště: Ústecký kraj
Počet komentářů: 1251
 Odp: Vysoké IQ
Jasně, být součástí nějaké společnosti je dobrovolné rozhodnutí. Tedy většinou. A je to tak dobře. Příští anketu zkusím udělat tedy tak, že tam dám přímo nějaká čísla a uvidíme, kdo se k čemu přizná a kolik toho naklikají roboti Ačkoli ti toho v anketách moc neodhlasují, spíše se pokoušejí přidávat reklamní blbosti do fóra a komentářů. Naštěstí narážejí na naprosto neprůstřelný systém s českou textovou Captchou
bernard
Publikováno dne: 26.5.2021. 21:56  
Redaktor
Datum registrace: 07.02.2009
Bydliště:
Počet komentářů: 92
 Odp: Vysoké IQ
Já a Mensa, to v žádném případě, na to jsem nikdy neměl a teď už vůbec ne. Na gerontologii asi ty testy ani nedělají.
Důkazem je, že já Columba zbožňuju, mám všechny epizody co vyšly a pouštím si je dokola. To je pro mne ten správný relax!
host
Publikováno dne: 27.5.2021. 3:40  
 Odp: Vysoké IQ
Ceska testova captcha je dost neprustrelna i pro lidi na pocitaci bez ceske klavesnice :-).

Lidi, se kteryma se bezne stykam se deli na 4 skupiny:
- Byli na testech, ale proc by se hlasili do Mensy.
- Byli na testech, chvili byli v Mense, ale nevideli v tom smysl, takze uz nejsou.
- Jsou v Mense.
- Jsou prilis lini dojit si na testy, ale dostali by se.

Me ukecal kamarad nekdy v patnaci :-).

Zda se, ze socialni bubliny a dedeni inteligence funguji.
Žirafka
Publikováno dne: 27.5.2021. 5:14  
Administrátorka
Datum registrace: 04.05.2008
Bydliště: Ústecký kraj
Počet komentářů: 1251
 Odp: Vysoké IQ
Tak já jako malá/mladá mívala jiné oblíbené seriály. Ale dneska na ně nekoukám, protože tuto chybu jsem udělala s MAcGyverem a ze vzpomínek na super seriál je pocit zmaru, že takovou ptákovinu člověk jen tak neuvidí Ty ostatní si tedy nechávám jen ve vzpomínkách

Jinak zastávám názor, že inteligence je jen jedna část člověka a i ten s vysokým IQ může být ve skutečnosti pěkný blbec a naopak ten, kdo je podle tabulek třeba i pod průměrem, tak může být velmi moudrý a vzdělaný. Jen mu to dalo více práce.
Žirafka
Publikováno dne: 27.5.2021. 5:21   Aktualizováno dne:27.5.2021. 20:40
Administrátorka
Datum registrace: 04.05.2008
Bydliště: Ústecký kraj
Počet komentářů: 1251
 Odp: Vysoké IQ
To je pravda, jenže to asi nejde jednoduše vyřešit. Ne že by se nedala změnit na "ceskou", případně kombinovanou, ale ním by se snížilo zabezpečení systému proti robotům. Před časem tu bývala captcha obrázková a ty potvory se ji vždycky naučili překonat.

Jak jsem psala o pár příspěvků dříve (nevím totiž, jak si kdo čte příspěvky, takže se složité rozhodnout, jestli jsou výše nebo níže ), tak já vlastně nikoho z členů Mensy neznám, takže se ani nemohu zeptat na smysl této organizace případně jejich zkušenost. Nebo je znám, ale nevím to o nich, což nic nemění na předchozím konstatování.

Když tě kamarád ukecal v patnácti, tak jak to dopadlo?

Já dělala nějaké testy na střední škole, výsledek vyšel docela dobře (jen si už nepamatuji, jestli to bylo 126 nebo 128 ), ale všichni mi říkali, že to je nesmysl. Od malička slyším, že jsem pitomá, tak asi proto. Ale střední škola je už dávná minulost a nepatří k těm nejlepším vzpomínkám mého života, ačkoli o dost lepší než základka, to zase ano.
Host
Publikováno dne: 27.5.2021. 20:39   Aktualizováno dne:28.5.2021. 8:55
 Odp: Vysoké IQ
V delsi debate je neprakticke byt jako Host, stejne, jako vsichni ostatni kolemjdouci, takze budu Bastlir Obecny :-).

Inteligence je dost slozita vec a rozhodne se neda zredukovat jenom na IQ. Hodnata IQ teoreticky ukazuje schopnost reseni problemu, ale uz ne treba jestli ma clovek v hlave nactenou databazi drive vyresenych problemu, coz muze hodne pomoci. Ani schopnost pracovat s daty misto snahy vsechno vymyslet sam(a), ptat se lidi a znat ty lidi a tak podobne.

IQ nerika vubec nic o schopnosti spolupracovat s dalsimi lidmi, poslouchat, co rikaji, priznat si ze necemu nerozumim, venovat se problemu dele, nez 5 minut, nebo jenom proste nebyt naproste hovado :-).

Vysoce inteligentni clovek se casto pozna tak, ze premysli i nad probleme, ktere resit nemusi, protoze ho to bavi. Treba si tady na zirafovinach precte par clanku a prijde za tebou se slovy: "Hele, ja mam takovej pocit ..." a vysvetli ti svymi slovy Ohmuv zakon. Odpovis: "Jasne, to plati, to je Ohmuv zakon." Pokrci rameny se slovy: "No jo no, zase jsem na to neprisel jako prvni, to se dalo cekat." a pujde se zabyvat necim jinym. Ale uplne klidne pak rekne, ze diodovy slucovac na napajeni k laptopu nesletuje, protoze se do tak slozite akce (vzit do ruky pajku) radsi nebude poustet.

A nepotkat ve vzdelani Ohmuv zakon je snadne, pokud je clovek treba biolog, lingvista, nebo truhlar (protoze ho komunisti nepustili na lepsi skolu).

Na smysl Mensy snad odpovi nekdo jiny, ja na to asi nejsem vhodna osoba, protoze jsem vzdycky jsem znal dost inteligentnich a zajimavych lidi, takze jsem delal veci s nimi a nezkousel Mensu kontaktovat. Dopadlo to tak, ze jsem mel jenom o 30 bodu mene, nez ten kamarad, co me tam dotahl, takze jsem se v pohode dostal s obrovskou rezervou :-). Asi je fajn mit, kde zacit, kdyz clovek zije nekde, kde nezna nikoho dost chytreho, aby se s nim mohl bavit a seznamit se s dalsimi podobnymi lidmi.

Ty IQ testy by teoreticky mely ukazovat, jak je clovek dobry ve reseni obecnych problemu, ale ve skutecnosti ukazuji jen jak je clovek dobry v reseni tech testu. Kdyz se "spravne" zvoli testy, tak mi klidne vyjde IQ 80 (testy testovaly databazi encyklopedickych netechnickych znalosti o svete a ja jsem spatna databaze). Pokud clovek shodou okonosti drive resil podobne problemy, jako v testu, tam mu to vetsinou hodne pomuze. Navic tam jsou nejake koeficienty na dobu reseni a na vek, ale detaily uz si nepamatuju, je to dlouho.

Skutecny test inteligence je, co clovek udela, kdyz narazi na problem. Dokaze vymyslet reseni? Vydrzi u toho dost dlouho? Dokaze najde googlem papery z nejake univerity, nastudovat je, pochopit je a vyresit to? Na nektere problemy je lepsi, kdyz je clovek peclivy, na jine vytrvaly a s dalsimi nema kdo pomoci a je to jenom o tom dostat spravny napad, jak to cele obejit a pretransformovat na uplne jiny problem, ktery uz resit umime. Nekdo prijde na reseni sam, jiny ho proste nepochopi, ani kdyz mu to dva kolegove vysvetluji. Ale tenhle test nevrati jedno cislo. A jde take o konkretni problem. Treba Niels Bohr rikal, ze kvantovce na svete skutecne rozumi asi 5 lidi.

Takze pokud ti lidi rikaji, ze jsi pitoma, tak to muze znamenat hodne veci. Mozna neznas to, znaji oni (treba historii fotbalovych vysledku 100 let zpatky) a nedokazi pochopit to, co znas ty (treba elektroniku). Mozna je to normalni sexismus (lidi jsou hovada). A mozna to jsou lidi, kteri maji skutecne o 20 a vice IQ bodu vic (a neumi se chovat). Myslim, ze o tobe cosi vypovida uz to, ze pises, ze stredni skola byla lepsi, nez zakladni (a vysoka jeste lepsi u naproste vetsiny lidi, co znam) a ze si hrajes s elektronikou a s pocitaci pro zabavu. To vetsinou hloupi lide nedelaji, protoze ve skole meli problem pochopit latku (zatimco ja mel problem neunudit se k smrti a nenechat si zabavit knizku) a predstava, ze by pro zabavu neco pocitali, nebo vymysleli je pro ne desiva. Takze si nenech zkazit naladu :-).

Navic ani IQ nekolik desitek bodu nad limitem pro vstup do Mensy nezarucuje schopnost uvarit si neco k jidlu, vymenit tesneni v privodu k pracce, nebo zachazet s vrtackou bez toho, aby se clovek zranil a skutecne provrtal to, co chce.

Ohledne te captcha by stacilo, aby bylo 2 spracne odpovedi a nejaky navod, jak se dostat k te druhe. A je v zasade jedno, jestli ta druha odpoved na 1+2 bude "tri", "trzi", "tr^i", "Drei", nebo treba "0x74c59969" v UTF-8.
Žirafka anonymně
Publikováno dne: 28.5.2021. 8:54  
 Odp: Vysoké IQ
S tou textovou captchou možná půjde něco udělat, ale ještě nevím, kdy na to budu mít čas a mentální kapacitu. Ale dostala jsem takový nápad, tak snad se to jednou povede

Pokud člověk nechce být jen "Host" ale chce být viděn pod téměř libovolnou přezdívkou, tak to lze snadno zařídit. Třeba tím, že se ono slovo "Host" ve formuláři přepíše na téměř cokoli jiného. Třeba jako jsem to udělala já v této ukázce.

Je mi jasné, že úroveň IQ nic nevypovídá o tom, jaký člověk je a co všechno umí. Ani o tom, jestli se hodí nebo nehodí pro praktický život. Však ono na těch vtipech o geniích co nejsou schopni si zavázat tkaničku je docela dost pravdy.

Také je jasné, že inteligence a mechanická, či přímo fotografická, paměť nejsou totéž. Někdo může být blbý jako pučtok a přitom si zapamatuje celou encyklopedii a pak může machrovat. A někdo to má opačně, že si pamatuje málo, ale hromadu věcí si umí vyhledat či odvodit. Nejhorší je ovšem kombinace obojího, kdy má dotyčný nízkou inteligenci i špatnou paměť. To je pak těžký, pro všechny

Překvapila mě jedna věc a to, kolik negativních vášní Mensa vzbuzuje. Já bych třeba byla ráda členkou, dost by mě to potěšilo patřit mezi 2% lidí Ale jestli by mě členství změnilo v nafoukanou blbku? Těžko říci. Jen si teďka nejsem jistá, jestli bylo prozíravé a chytré toto na sebe prozradit. Budete sem ještě chodit? Snad ano, členkou Mensy nejsem
Host
Publikováno dne: 29.5.2021. 15:43   Aktualizováno dne:2.6.2021. 18:39
 Odp: Vysoké IQ
Chapu, casu je malo a projektu, ze by zabralo pul dne je jenom vyjmenovat :-). Rozhodne se budu tesit na upgrade captchy. Na hrabani se ve webovych projektech jsem nikdy nemel nervy.

Coz o to - to s tim formularem mi doslo (UI je v poradku) - ale uz mi nedoslo, ze kdyz mam noscript, tak to zmizi a prepise se zpet na hosta, kdyz si prohlednu nahled. Ted uz se treba povede (nebo ne, to zalezi na tom, jak to je napsane a jak se to popere s noscriptem).

Ono s geniama je to jako s kazdym jinym. Z jednim pujdes rada opravovat auto, sazet redkvicky, betonovat, letovat, delat taborak, nebo cokoli jineho. A druhy zvladne akorat vyssi matematiku a jinak ma problem i s temi tkanickami. Rozdil je jenom v tom kontrastu. Kdyz je nekdo uplny blb, tak nikoho neprekvapi, ze si neumi zavazat tkanicky a uvarit instantni polevku. Kdyz za nekym chodis pro rady ohledne matematickeho modelu neceho, co programujes a rady sice funguji, ale nedokazes je pochopit, tak neschopnost zavazat si tkanicky cloveka proste sokuje.

Vyhoda inteligence je, ze pokud clovek chce, soustredi se na to a stoji mu to za to, tak mnohem rychleji hleda workaroundy na to, co neumi. Jsem barvoslepy? Vezmu si barevne sklicko, nebo si naprogramuju filtr a pouziju webkameru. Nepoznam melodii protoze nemam hudebni sluch? Nevadi, naprogramuju si fourierovu transformaci a vyjedu si to ve frekvencni oblasti (nebo pouziju spektrak pokud jsem HW orientovany a ne SW orientovany). A to se da aplikovat temer na vsechno s vyjimkou uplne manualnich dovednosti (na tancovani timhle zpusobem ma clovek asi prilis pomaly mozek).

Nejhorsi je, kdyz ma nekdo nizkou inteligenci, spatnou pamet, jede na vlne Dunning-Kruger efektu a mysli si, ze je nejchytrejsi na svete :-(. To je pak smutne. Myslim, ze soucasti inteligence je uvedomovat si, ze veci, ktere clovek muze vedet, je tolik, ze je jeden zivot prilis kratky na to, se jich nejaky signifikantni zlomek naucit. Takze bude vzdy hromada veci, ktere nebudu vedet a je to normalni a neni treba mit mindrak z toho, ze neco nevim. A rozhodne neni potreba si vymyslet nesmysly, jako ucitelka na prvnim stupni zakladni skoly, kdyz se potka se zakernou otazkou. Podle mych zkusenosti plati, ze cim je clovek chytrejsi, tim spis dokaze priznat, ze neco nevi.

Myslim, ze nafoukany blbec zustane nafoukanym blbcem bez ohledu na clenstvi kdekoliv. A kdyz se nedostane do Mensy, tak se muze chlubit tim, ze ma IQ 103, "coz je preci nadprumer a vy jste uplne blbi, ze to nevite." nebo tim, ze mel ve druhe tride zakladky same jednicky. Nebo tim, ze ve ve spolku chovatelu potkanu zvolili nastenkarem (kterouzto pozici pro nej vytvorili, aby prestal otravovat). A rozumny clovek zustane rozumnym clovekem i pote, co se dostane do nejakeho spolku. Treba takovy Richard Feynman mel vsechny duvody k tomu byt nafoukany a nebyl.

Pis dal, a pokud nekoho urazi, ze mas vetsi IQ, nez on (nebo jeste hur ze nemas o dost mensi IQ, nez on), tak je idiot a neni ho skoda :-).

A ze jsou nektere clanky trivialni? A co je to trivialni? Ve spolecnosti, kde jeden clovek nevi, jak vypada pajka a druhy sice paji bezne, ale treba jenom digitalni obvody a nevi skoro nic o analogovych, nebo opacne. Vzdyt i CVUT FEL dokaze vyprodukovat lidi s inzenyrskym diplomem, kteri nevedi, jak pouzit tranzistor jako zesilovac a ja jim pak musim na obede vysvetlit, ze je zbytecne davat tam ATtiny, nebo jiny procesor.

Jsou veci, ktere nechci psat verejne (ne proto, ze bych si myslel, ze nekoho urazim, ale proto, ze nechci aby byly volne dohledatelne na internetu), jestli chces vest delsi debatu a pripadne seznamit s lidmi, kteri by ti mohli prijit zajimavi, tak mi muzes napsat na VYMAZANÝ EMAIL (coz samozrejme neni muj primarni email, kdyz ho pisu volne na intenret, takze se tam nebudu koukat uplne 2x za hodinu :-))).
bastlir obecny
Publikováno dne: 29.5.2021. 15:45  
 Odp: Vysoké IQ
Clovek netrefi napoprve, jestli dva, nebo dvě, neprepise policko a uz je zase host :-).
Žirafka
Publikováno dne: 29.5.2021. 17:51  
Administrátorka
Datum registrace: 04.05.2008
Bydliště: Ústecký kraj
Počet komentářů: 1251
 Odp: Vysoké IQ
Původně jsem měla jiný nápad, ale ukázalo se, že moje znalosti JavaScriptu značně klesly a také se ukázalo, že vpašovat JS do Xoopsu není triviální záležitost. Ale ono se to možná jednou poddá. Ačkoli když čtu tvůj příspěvek, tak to současné, původně provizorní, řešení je možná to nejlepší možné. Jen doufám, že jsem touto pomůckou pro nemajitele české klávesnice neudělala krok dalšímu zlepšení Skynetu a tak nepřiblížila hodinu posledního soudu

Se zbytkem tvého příspěvku souhlasím, a to tak, že vlastně úplně. To je nezvyklý jev, souhlasit s někým v diskusi Nepsala jsem to v pominutí smyslů já sama? No ale uvedený email mi nic neříká, takže asi ne.

Vlastně s jednou věcí nesouhlasím, těch projektů není zase tolik, ale je tu jistá komplikace, která je ovšem značná. A to je moje vrozená lenost Ale i tak je těch "projektů" dost, ačkoli dneska se docela dařilo. Opravila jsem si žehličku, stvořila do práce zdroj pro sluchátkový zesilovač a zkoušečku měničů. Ale jestli se dokopu k tomu o tom napsat článek, tak to na mou hříšnou dušu nevím.
Žirafka
Publikováno dne: 29.5.2021. 19:23  
 Odp: Vysoké IQ
Dneska

Ono to nakonec šlo celkem snadno, stačilo dostat nápad a podívat se do knih a pak na web. A následně si poposednout a nesedět si na vedení...
bastlir obecny
Publikováno dne: 29.5.2021. 22:31  
 Odp: Vysoké IQ
Hezke reseni, diky. Myslim, ze Skynet nepochopi slovo "pomucka". Nebo v to alespon doufam. Vzdycky se da udelat opacna captcha - vyraz k vypoctu slovy a vysledek cislem. Jenom to cislo musi byt z vetsiho rozsahu, aby se to robotum nevyplatilo zkouset.

Myslim, ze nejsem ty, nebo si toho alespon nejsem vedom :-). I kdyz s tou vrozenou lenosti zacinam pochybovat. Kdyby se delaly zavody v lenosti, tak bych nevyhral, protoze bych byl prilis liny se prihlasit.

V posledni dobe delam hlavne na zahrade a nebo nezajimave veci (svaruju a montuju nabytek do dilny z palet), abych se v budoucnu zase dostal k tem zajimavejsim.
bernard
Publikováno dne: 30.5.2021. 18:08  
Redaktor
Datum registrace: 07.02.2009
Bydliště:
Počet komentářů: 92
 Odp: Vysoké IQ
Aktuální novinka, členka Mensy ve věku 2 let:
https://edition.cnn.com/2021/05/28/us/ ... -trnd/index.html?ref=mwat
Žirafka
Publikováno dne: 30.5.2021. 19:29  
Administrátorka
Datum registrace: 04.05.2008
Bydliště: Ústecký kraj
Počet komentářů: 1251
 Odp: Vysoké IQ
Jj, také jsem to zaznamenala. Je mi jí až skoro líto, asi nebude mít úplně normální dětství. Teďka bude spíše opičkou na ukazování v televizi.

Naštěstí mě něco takového nehrozí
bernard
Publikováno dne: 30.5.2021. 20:28  
Redaktor
Datum registrace: 07.02.2009
Bydliště:
Počet komentářů: 92
 Odp: Vysoké IQ
Pro dvouleté dítě s mentální výbavou tříletého je IQ=150. Mně by úplně stačilo IQ=60, to by se žilo s mentální výbavou 45-letého chlápka!
Žirafka
Publikováno dne: 30.5.2021. 21:03  
Administrátorka
Datum registrace: 04.05.2008
Bydliště: Ústecký kraj
Počet komentářů: 1251
 Odp: Vysoké IQ
To jako že průměrný chlap má ve věku 45 roků IQ jen 60? To se mi nějak nezdá, ačkoli by to mnohé vysvětlovalo...

Z jakého zdroje čerpáš? Takovou tabulku bych ráda viděla, abych věděla, kolik mám být. Třeba zjistím, že jsem geniální Ačkoli spíše si myslím, že zjistím, že nejsem
bernard
Publikováno dne: 31.5.2021. 21:08  
Redaktor
Datum registrace: 07.02.2009
Bydliště:
Počet komentářů: 92
 Odp: Vysoké IQ
Nejprve se IQ definovalo jako poměr věku průměrné mentální vyspělosti k fyzickému věku (x 100) hodnoceného tvora, dítěte či mládežníka, který ještě mentálně roste. Pokud bychom zachovali toto kritérium i pro fyzický věk, ve kterém se už mentálně chřadne, potom dojdeme k výsledku, že čím nižší IQ, tím líp. Mentální schopnosti jsou mladší než tělesná schránka. A to bych chtěl!
Žirafka
Publikováno dne: 1.6.2021. 5:16  
Administrátorka
Datum registrace: 04.05.2008
Bydliště: Ústecký kraj
Počet komentářů: 1251
 Odp: Vysoké IQ
Tak to pak jo. Já bych také chtěla být mladší než jsem, ať již fyzicky nebo psychicky Jen mám takový pocit, že se to v tomto světě a v tomto životě asi těžko povede...

Nicméně, takto po ránu mám pocit, že mé mentální schopnosti jsou tak na úrovni trilobita Než se definitivně proberu a nasnídám, pak se to poněkud zlepšuje
geograf
Publikováno dne: 2.6.2021. 16:01  
Tichošlápek
Datum registrace: 01.02.2015
Bydliště: tade na Hané
Počet komentářů: 60
 Odp: Vysoké IQ
Kdysi dávno sem si dělal testy pomocí ještě DOSových prográmků od Mensy. Už nevím jak se to jmenovalo ale byly dva. U obou mě vyšlo IQ lehce nad 120 ale nějak dál sem se tím nezabýval (:
Žirafka
Publikováno dne: 2.6.2021. 18:39  
Administrátorka
Datum registrace: 04.05.2008
Bydliště: Ústecký kraj
Počet komentářů: 1251
 Odp: Vysoké IQ
Tak to je hezký výsledek
Obrázek Obrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázekObrázek
Obrázek
Redakční systém XOOPS 2.5.10
Obsah © 2008-2020 Žirafoviny